Πέμπτη 23 Ιουλίου 2009

Αλλαγή σχεδίων!!

"Όλα συμβαίνουν για κάποιο λόγο".. Τώρα ήρθε η ώρα να το πιστέψω εγώ...!!

Είναι αλήθεια!! Εκεί που διάβαζα συμβουλές για το τι θα αποφασίσω..
Εκεί που ήμουν πραγματικά σε ένα μεγάλο δίλημμα... Δε ξέρω, κάποιος με λυπήθηκε και λέει: Ας της δώσουμε μια λύση πριν αρχίσει να τρελαίνεται! Και? Χτυπά το τηλέφωνο! Γνωστός ο αριθμός, από τα κεντρικά γραφεία της δουλειάς που είχα φέτος (οπου δούλευα ωρομίσθια)

Η γραμματέας: Έλα Anti-i. Καλημέρα.
Εγώ: Καλημέρα Χ.! Πώς είσαι;
Γ:Λοιπόν, θα σου δώσω τον κο Προεδρο για να σου μιλήσει για να μη χάνουμε καιρο εντάξει; Γεια σου από μένα.

Μέχρι να μου δωσει τον κύριο Πρόεδρο εγώ να ακούω αυτή την 'χαλαρωτικη' κατα τα άλλα μουσική αλλά τα νεύρα μου να τεντώνουν, το άγχος μου να εξωτερικεύεται, να κοκκινίζω, να αρχίζω να δρώνω και έξω να βρέεεεχει ως συνήθως! Ήμουν σίγουρη! Θα μου έλεγε ότι έκανα τίποτε λάθος... Ότι άργησα μια μέρα να πάω για πληρωμη; Ε,τι τον ένοιαζε αυτόν; Ότι έβγαλα πολλές φωτοτυπίες αυτό το χρόνο και θα μου κόψουν το τελευταίο μισθό; Ε!! Αφού δεν είχα άλλο υλικό! Τι να κανα! Είμαι προοδευτική δασκάλα! Δεν ακολουθώ τα βιβλία του δεν ξέρω κι εγώ ποιου αιώνα!

Κος Πρόεδρος: Καλημέρα
Anti-i.
OMG! Μου είπε καλημέρα! Είναι για να με προετοιμάσει, να μην αρχίσω τα κλάματα και έχει και δουλειές!
Εγώ: Καλημέρα σας, πώς είστε;
Κ.Π.: Καλά καλά ευχαριστώ
(μα γιατί κανένας εν με ρωτά εγώ πως είμαι; οοο!!) Λοιπόν, έμαθες τα νέα; Στα είπε η Χ.?
Εγώ: (Πώς να μου τα πει αφού μου έδωσε εσένα για να μην καθυστερούμε!!! αντε και καθυστερούμεεε!!!) Όχι, έγινε κάτι;
Κ.Π. Λοιπον ναι, αφού δεν στα είπε θα στα πω εγώ. (σοβαρά, σπάζουν ή ένι σπάζουν!!!)
Εγώ: Ναι(ιιιιιι)
Κ.Π. Ήρθε ο διορισμός σου, απόκτάς μόνιμη θέση με όλα τα πλεονεκτήματα τα οποία φαντάζομαι ξέρεις στην Αγγλία.
Εγώ: .......
Κ.Π.: Απλά επειδή είναι η πρώτη σου χρονιά διορίστηκες όχι στο Λονδίνο αλλά σε μια επαρχία, όχι πολύ μακρυά, στο Mansfield.
Εγώ: ....
Κ.Π.: ....
Εγώ:....
Κ.Π
.(Κάποιος έπρεπε να μιλήσει!) Γνωρίζεις που είναι;
Εγώ: Εμ...ναι ναι! (καλώ εν ηξερω! ευτυχώς είχα το κομπουτερ μπροστά μου, ας είναι καλά τα μπλοκς που με απασχολούσαν και έκανα ένα φαστ εντ δε φουριους γκουκολ σερτζ!)
Κ.Π. Μαλιστα! Λοιπόν! Είμαστε πολύ χαρούμενοι που θα συνεργαστούμε μαζί σου, θα σου δώσω τη Χ. να σου πει λίγο τα διαδικαστικά, συγχαρητήρια! καλό υπόλοιπο της ημέρας να έχεις!!
Εγώ: Ναι ναι! Ευχαριστώ πολύ!
(τουλάχιστον μου βγήκε το ευχαριστώ!! Αν δεν μου βγαινε ούτε αυτό θα μου έλεγε την ίδια ώρα ότι έκανε λάθος και ότι συνεχίζω ως ωρομίσθια!)

Αυτά πολυαγαπημένοι μου.... Όπως βλεπετε... Κάποιος άλλος λογάριαζε χωρίς εμένα όταν ήμουν πραγματικά αγχωμένη για το τι θα κάνω και που θα βρίσκομαι του χρόνου...
Έτσι λοιπόν...
Αλλαγή σχεδίων, αλλαγή προγράμματος, νέα ζωή!
Είμαι έτοιμη να την καλωσορίσω!

16 σχόλια:

  1. ppee.. do you do refunds? εδώκαμεν την συμβουλήν μας έτσι άδικα!

    συγχαρητήρια :]]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Sike!! Κατ' αρχάς καλωσόρισες! Εκτιμώ πολύ το χιούμορ σου γι'αυτό και σε διαβάζω ανελλειπώς! Well,wou are always welcome in Mansfield!! Ψάχνω για κανένα όμορφο σπιτάκι ...
    Θα ενημερώσω άμεσα! Εκεί θα δίνονται και τα ανάλογα refunds :ppp
    Ευχαριστώ!!!;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Anti mou,
    once again diakirittw oti im so glad gia tin eukairia pou s dw8ike:).
    Go go GO girl!
    8a einai apsoga!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Marl3naki mou,
    x x x x x :-)
    thank you for always be here for me!!

    oniropolos,
    ευχαριστώωωω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Axapari mouuu!!! Αλοπως εννε το θέμα μου το μπλοκινγκ??
    Να αλλάξω θεματολογία λαλείς;; Να γράψω για την μοναδική εμπειρία που είχα χτες στο κόκκινο λεοφωρείο; Που μόνο όταν το έζησα διαπίστωσα ότι και τα λεοφωρεία ττουμπαρίσκουν? Ήταν κάτι που δε φαντάστηκα ποτέ!! Και όμως! Γιεα!

    Λαλείς;;; Ουφουυ!!!

    Εν ξέρω!
    Ευχαριστώ όμως που το διαβαζεις!! That's maybe more important ;-) ee? e?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. sugxaritiria!!! xaxaxaxa me ekanes kai gelasa toso! Kserw akribws pws einai na milas sto tilefwno kai na theleis na ourliakseis apo xara, enw o allos na sou milaei les kai den ginetai tipota!
    SUGXARHTHRIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    apo ta bathi tis kardias mou!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. greekgirlinlondon
    Γεια!!! περίμενα το σχόλιο σου! Τελικά ναι... Ενοιωσα ότι με κατάλαβες στο προηγούμενο ποστ... Και για κάποιο ανεξήγητο λόγο δεν μπόρεσα να εκφραστώ να στο πώ! Τελικά είχες δίκαιο... Και θα μείνω! Όκ, όχι Λονδίνο αλλά γιατί όχι;; :-)Ευχαριστώωωωω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλή σου μέρα ..και συγχαρητήρια !!!
    χρειάζεται πάντα αέρας ανανέωσης !
    Καλό μήνα και καλή σταδιοδρομία στην νέα εργασία ...με νέες παραστάσεις!

    Εύχομαι να τα βρεις όπως εσύ θέλεις !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καταρχας συγχαρητηρια
    Ειδες ιντα πραμαν.Εβκαλεν σε τζιαι που το αδιεξοδο.
    Εν οπως τον απο μηχανης θεον της αρχαιας τραγωδιας.Ηρτεν για να σωσει την καταστασην.Καλην σταδιοδρομιαν σου ευχομαι γεματην εμπειριες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μπράβο! Άτε, εν πάεις πίσω κύπρον ούτε εσύ με τίποτε. Έν ξέρω την ιστορία σου (δηλαδή αν έκαμες σπουδές τζιαι τωρά εννα μείνεις μόνιμα κλπ) αλλά ένα σου λαλώ: Μάσσιαλλα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μράβο, συχγαρητήρια.....τελικά ναι, ούλλα γίνονται για κάποιον λόγο,διάς μου ελπίδα! Καλή αρχή, γερά με τσαμπουκά και πάντα να χαίρεσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Άρα είσαι κι εσύ σε παρόμοια φάση, ε;
    Άντε, καλή σου αρχή κι όλα να έρθουν ομαλά, χωρίς πολύ άγχος! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή