Πέμπτη 2 Ιουλίου 2009

Που θα βαρέσει η ζυγαριά;;;

Καθισμένη στο κρεβατι (γιατί και να θέλω, δεν έχω και άλλο χώρο σε αυτό το δωμάτιο!) προσπαθώ να απολαύσω τον καφέ μου (ο οποίος είναι σκετος μαύρος - το γάλα απο το Sainsbury's πάλι έλειξε πριν την αναγραφώμενη ημερομηνία :-/) και σιγά σιγά να αρχίσω να διαβάζω... για τη νέα εργασία της οποίας το draft πρέπει να παραδοθεί σε τρείς βδομάδες...

Και σκέφτομαι... είχα συνάντηση με την καθηγήτρια τις προάλλες... συζητήσαμε για τη διπλωματική που γράφω στο παρόν στάδιο και είπαμε λίγο και για τις πιθανότητες ενός PhD... Φάνηκε αρκετά θετική...
Θέλω να συνεχίσω τις σπουδές σε αυτό το επίπεδο... Ο χώρος της ειδικής εκπαίδευσης ήταν κάτι που πάντα με ενδιέφερε και το γεγονός ότι έχω αδερφή με ιδιαιτερότητες με κάνει να θέλω να πάρω όσα μπορώ από εκπαιδευτικής άποψης για να δώσω στη συνέχεια ό,τι μπορώ...

Προβληματίζομαι όμως.... Η γλώσσα είναι ένα θέμα...! Όση βελτίωση και να έχω κάνει αυτό το χρονο, τα αγγλικά δεν παύουν να είναι η δεύτερη γλώσσα... Εκτός αυτού...η ζωη στο Λονδίνο όοοοσο όμορφη και να είναι..είναι ακριβή... και δε ξέρω πως θα τα βγάλω πέρα ακόμη ένα χρόνο με την κρίση... δουλειά έχω αλλά τα έξοδα δεν βγαίνουν...

Και σκέφτομαι.... και σκεφτομαι.... Κύπρο δεν υπάρχει περίπτωση γιατί δε προσφέρεται καν διδακτορικό... έτσι... ξύπνησα τις προάλλες από όνειρο... και επειδή ξέρω να ρισκάρω για να πραγματοποιώ τα όνειρα μου... νομίζω το αποφάσισα.... θα πάω Αθήνα...

Να δουλέψω (ξέρω ότι εκεί οι μισθοί είναι καλοί και ότι μου προσφέρεται δουλειά με καλές απολαβές σε ένα ιδιωτικό σχολείο),
Να προχωρήσω με PhD που τόσο πολύ θέλω...
και... να μην επιστρεψω Κύπρο (που όσο και να θέλω να το κρύψω είναι κάτι που με τρομάζει μόνο στην ιδέα....... προς το παρόν)

Προσπαθώ αυτές τις μέρες να ζυγιάσω τα πράγματα ανάμεσα στις δύο πόλεις... Δε ξέρω ακόμη ποια ζυγίζει πιο πολύ!
Εύχομαι να το μάθω σύντομα!!

Θέλω να προσθέσω συμβουλές πάνω στη ζυγαριά... γιαυτό και γράφω αυτό το post... Ξέρω ότι οι συμβουλές θα είναι αξιολογες!!

6 σχόλια:

  1. μα εμένα μου φαίνεσαι ήδη αποφασισμένη. αν αυτό που θες να κάνεις βρίσκεται στην αθήνα, οι μισθοί είναι καλύτεροι, και δεν έχει κάτι να σε κρατά στην αγγλία, τότε τι περιμένεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. δεν έχω μιλήσει για το συναίσθημα το οποίο είναι πολύ δυνατό εδώ στο Λονδίνο...
    και όπως με είχες πολύ σωστά συμβουλέψει στο προηγούμενο ποστ, τα πράγματα αλλάζουν..δεν είναι καλό να δένομαι πολύ με άτομα και καταστάσεις... εργάζομαι σε παροικιακό σχολείο εδώ και παιρνώ πολύ όμορφα.. δέθηκα με τα μικρούλια...
    Αλλά.. υπάρχει αυτό το μεγάλο αλλά...για το οποίο ζητησα και τη συμβουλή σας..
    Μου φαίνεται όμως ότι γέρνει προς Αθήνα η ζυγαριά ναι... σε ευχαριστώ Ρίτσα! πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ontos i glossa k gia mena ine ena thema. ithela k egw na spoudasw stin agglia omws logon tis glossas diladi tis apexthias m p mitsis pros tin aggliki en to ekama tzai travw ta malia m. en exw parapono tzai dame p ime en kala parolon p en ekama tzinon p ethela pio polla. omws twra skeftome gia master stin agglia tzai pale vrisko empodio tin glwssa...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. geia sou ki apo mena gia prwti fora! :) kalws se brika! prwta tha kanw mia erwtisi: to didaktoriko sto londino den erxetai me ipotrophia? Mou fainetai oti einai spanio stin agglia na kaneis PhD xwris upotrophia. Me upotrofia, sigoura prepei na psifiseis londino. Kai sou leipoun oi logoi gia kati tetoio, enas pou prepei na skefteis sobara einai: tha teleiwseis grigora! :) An ertheis athina tha sou parei to diplasio xrono na kaneis to didaktoriko kai epeidi tha sou trabiksei pio poli, tha talaipwritheis isws perissotero... An pali den sou dinoun xrimata gia to PhD sto Londino, tote mallon tha prepei na ertheis Athina. Pantws ta pragmata edw gia douleies den mou fainontai kai poli kalitera apo auta tou londinou, an kai den kserw gia to pws einai ta pragmata sta sxoleia. elpizw na boithisa ligaki! An mporw na kanw kati parapanw pes mou! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. oniropolos
    Να πας να πας να πας!!! Πραγματικά... εγώ δεν είναι οτι δεν ήμουνα καλή αλλά όπως είπες η γλώσσα ήταν και θα είναι πάντα ένα θέμα... Παρόλαυτα... εχει τόοσα πολλά θετικά ένα μεταπτυχιακό στην Αγγλία που θα τελειώσει πριν καλά καλά συνειδητοποιησεις πως άρχισε.. Φτάνει να σου αρέσει αυτό που κάνεις... Όπως κι εγώ.. Βρισκόμαι σε μια πολύ περίεργη φάση... νοιώθω τόσο όμορφα, έχω πάρει τόσα πολλά αυτή τη χρονιά..μου φαίνεται απο τη μια ότι ήταν πολύ σύντομη -γιαυτό και θέλω να συνεχίσω - ενώ αν σκεφτώ πόσα έχω κάνει και πόσα έχω κερδίσει μου φαίνεται πολύ μεγάλο το διαστημα!

    greekgirlinlondon
    καλοσώρισεςς!! Κατ'αρχας να σε συγχαρώ για το μπλοκ σου είναι πολύ ομορφο! Βρίσκω τόσα κοινα με εμένα κάθε φορά που σε διαβάζω... Σκέψεις, πράξεις, συναισθηματα... Ασε..!!! Έχω ακούσει για τις υποτροφίες που δίνουν από Κύπρο τόσο απο ιδιωτικό τομέα όσο και απο το δημόσιο... έχεις δικαιο σε αυτά που λες και βέβαια βοήθησες..!!πρέπει να το ψάξω καλύτερα... Ήδη έχω κλείσει ραντεβου με την καθηγήτρια μου εδώ...τώρα να δουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. χάι δέαρ :)

    αν και φαίνεται, όντως, ότι η απόφαση ερρίφθη και ο κύβος επάρθη για Αθήνα, θα συμφωνήσω με την αποπανινή στο θέμα διάρκειας σπουδών. Στην Αγγλία ξέρεις εκ των προτέρων το αναλυτικό σου πρόγραμμα για τα επόμενα 3+ χρόνια! Στην Ελλάδα, εξ όσων ακούω, θέλεις 3 χρόνια για να περάσεις το κάθε μάθημα... Καταλήψεις, διακρίσεις, κομπλεξικοί καθηγητές, ταλαιπωρία... :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή