Σάββατο 5 Μαρτίου 2011

Αλλαγές και πάλι...

Είναι περίεργο όταν βρίσκεσαι σε μία κατάσταση στην οποία ενώ έχεις επιλογές ξέρεις ότι ΠΡΕΠΕΙ να διαλέξεις μια συγκεκριμένη।
Επιστρέφω Κύπρο। Επιστρέφω γιατί εκεί είναι η οικογένειά μου, εκεί είναι ο άνθρωπός μου। Ξέρω ότι θα έπρεπε να ήμουνα χαρούμενη। Οι σκέψεις όμως που οδηγούν στη μελαγχολία δε με αφήνουν να δω μόνο τα θετικά όπως έχω μάθει στη ζωή μου να κάνω।
Δε θέλω να φύγω। Μου αρέσει τόσο πολύ αυτό που κάνω εδώ στην παροικία। Έχω ξεκινήσει και διδακτορικό, έχω γεμίσει όλες τις ώρες μου τόσο ευχάριστα, τόσο επικοδομητικά। Πώς θα μπόρω να πω το ίδιο του χρόνου έτσι καιρό όταν θα είμαι χωρίς δουλειά, χωρίς σπίτι, χωρίς χωρίς χωρίς;
Ξέρω, θα μου πεις θα έχεις τους δικούς σου ανθρώπους και θα είναι πολύ διαφορετικά...από θετικής άποψης... Αυτό είναι που δεν μπορώ να συλλάβω αυτή τη στιγμή। Και μελαγχολώ, και είναι πρωινό Σαββάτου, έχουμε και σχολείο...
Ένα πολύ αγαπημένο πρόσωπο μου είχε πει ότι στην Κύπρο έχουμε τον καλύτερο ουρανό, αυτό να μην το ξεχνώ।
Είναι αλήθεια δεν είναι; Πρέπει να πείσω τον εαυτό μου! Πρέπει!!!

Καλή Άνοιξη! Χθες είδα τα πρώτα daffodils στο Mansfield! Έχουν τον τρόπο τα άτιμα να μου φτιάχνουν τη διάθεση! Νομίζω θα δώσω τον γυρό μου από εκεί πριν πάω στο σχολείο σήμερα!

4 σχόλια:

  1. Έχει δίκιο αυτός που σου το ειπε, έχουμε τον καλύτερο ουρανό. Μόνο που επειδή τον έχουμε σχεδόν καθημερινά κάπου ξεχνάμε να τον κοιτάξουμε, να τον εκτιμήσουμε. Έτσι κι εγώ προσπαθώ τελευταία να γυρνάω και να τον κοιτώ σε κάθε μα κάθε ευκαιρία. Ειδικά όταν οδηγώ με πιάνει μια ακατανίκητη μανία να κοιτάω ψηλά :)
    Καλή επιστροφή εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έτσι πρέπει! Να εκτιμάμε όπως λες αυτά που έχουμε... Όπως λένε και οι Άγγλοι, the other side of the grass is not always green!χ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. https://ubedzgraphicdesain.blogspot.com/2019/04/baju-kaos-motor-dan-mobil-tasikmalaya.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή