Παρασκευή 2 Ιουλίου 2010

Επισκέψεις γονέων...


Επισκέψεις γονέων σήμερα... Όταν ήμουν μαθήτρια ήταν οι αγαπημένες μου! Ειδικά όταν η μάμα το έκανε ολόκληρο γεγονός και έπρεπε να έρθει και ο πατέρας (που τότε υπήρχε). Τις αγαπούσα γιατί η αλήθεια να λέγεται άκουγα καλά λόγια...
Χτες διόρθωνα τα διαγωνίσματα των μαθητών μου. Αυτών οι γονείς θα ακούσουν καλά λόγια. Μπορεί να είναι και γι'αυτούς η αγαπημένη μέρα!
Σε γενικές γραμμές όλο το σχολείο τα πήγε καλά στα τεστ. Ετοίμασα ένα για κάθε τάξη. Ανάλογα με το υλικό που διδάχτηκαν και ανάλογα με τις γνώσεις τους.
Έχει μια τάξη όμως που έπιασαν όλοι κάτω που τη βάση! Χτες είχα νεύρα!!! Φταίει και η δασκάλα τους (του χρόνου δε τη θέλω στο σχολείο, δε θα της πω να ξανάρθει και δεν είμαι κακιά διευθύντρια!) αλλά φταίνε και οι μαθητές. Οι γονείς ελπίζω να έρθουν προετοιμασμένοι γιατί θα ακούσουν πολλά!

Θα αφήσω ιδία τάξη και δεν είμαι κακιά διευθύντρια!
Θα βάλω νέους κανονισμούς με τη νέα σχολική χρονιά και δεν είμαι κακιά διευθύντρια!

Είπα ότι δεν είμαι κακιά διευθύντρια;;;;

4 σχόλια:

  1. Δεν είσαι κακιά διευθύντρια, αντιθέτως , κακιά διευθύντρια θα ήσουν αν αδιαφορούσες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μανταρίνι μου, προσπαθώ, προσπαθώ σκληρά γιατί αγαπώ πολύ αυτό που κάνω εδώ στην παροικία!

    Σικε και Ονειροπόλε, είμαι που να μεν ήμουν! :ζ

    ΑπάντησηΔιαγραφή