Δευτέρα 16 Μαρτίου 2009

Αλλάζει ο καιρός κι εχω μαζέψει τα χαλιά... :-)

Ήταν για μένα ενα από τα έξυπνα αστεία κάθε φορά που όντας Κυπριοι περιπέζαμε τους Εγγλέζους πως όποτε δουν ήλιο βγαίνουν έξω σαν τις μούγιες! Που να ήξερα!!! Όποιος ξαναπεριπέξει......!!!
Σήμερα ο καιρός είναι υπέροχος!
Σήμερα νομίζω έκανε την πιο όμορφη μέρα από το Σεπτέμβρη που είμαι εδώ...
Σήμερα πραγματικά τους καταλαβαίνω...
Σήμερα, χωρίς να το καταλάβω ακολούθησα κι εγώ τις μέχρι χθες 'περίεργες' ή 'ακαταλαβίστικες' συνήθειές τους.

Βρέθηκα να περπατώ σε μια περιοχή που τερμάτισε το λεοφωρείο, να φωτογραφίζω κατι κίτρινα λουλούδια που γέμισαν οι τόποι (καλά,εν αγριόχορτα ;;;), να χαμογελώ στους ομοιοπαθείς και να περνά η ώρα χωρίς να σκέφτομαι το διάβασμα και το κυριότερο, χωρίς να με νοιάζει!!!
Καλά, είναι απίστευτο!!! Εγώ είμαι αυτή?;?;?

Και μετά διερωτιέμαι αν αξίζει να μείνω Λονδίνο ή όχι...
Και μετά διερωτιέμαι γιατί με κοιτάζουν περίεργα όταν λέω ότι αυτή η πόλη είναι μαγική!

1 σχόλιο:

  1. Γεια χαρά! Καλωσόρισες στο μπλογκοχωριό των Κυπραίων. Καλή μπλογκοσταδιοδρομία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή