Τρίτη 17 Φεβρουαρίου 2009

Ποιος πρέπει να αλλάξει στην τελική;

Εγώ ή ο κόσμος που βλέπει μόνο το συμφέρον του και τίποτα άλλο? Που ενώ είσαι τόσο χαρούμενος, που θες να μοιραστεις τη χαρά σου με όλους να αναποδογυρίζονται όλα και να λες αυτό το "κσικκκκκος σου τελικα!!" με όσα κ ταυτόχρονα γίνεται (ξέρω ότι δεν γίνεται, δασκάλα είμαι, αλλά τέτοια ώρα τέτοια λόγια!)
Πήραμε τους βαθμούς της πρώτης εργασίας... Τα πήγα πολύ καλα, δεν το περίμενα με τίποτα... Ένοιωθα σαν τη μουγια μέσα στο γάλα στα μαθήματα (παρόλο που είμαι απο τους λίγους white στην τάξη) αφού δεν τα καταλάβαινα όλα, αφού κάθε φορά που ένας συμμαθητής έπαιρνε το λόγο κοιταζα την καρέκλα μου και έκανα πιθανότητες και ποσοστά: Πόσα της % μπορεί τώρα να ανοιξει η γη, στο σημείο ακριβως που είμαι εγώ και να εξαφανιστώ; (ένοιωθα απιστευτα μειονεκτικα!)
Που λέτε... Παρόλη τη γεμάτη αυτοπεποίθεση κατάσταση που επικρατούσε στα μαθήματα, διάβασα αρκετά μπορώ να πω αλλα χωρίς να είμαι ευχαριστημένη με τον εαυτό μου 100% (πάλι τα ποσοστα, δε ξερω τι έπαθα αποψε!) Δε θα ξεχάσω εκείνο το πρωινό που είπαμε με τη Μ και τη Σ να παμε βιβλιοθήκη να τα τυπώσουμε, να τα δέσουμε, να είναι όλα τέλεια... Τι αγχος τραβήσαμε! Θυμαστε;

Και να σου που μετά απο 2μισι μήνες έρχονται τα αποτελέσματα... Τόση ήταν η χαρά μου που αγόρασα παντελόνι στο συγκάτοικο μου που είχε την καλή θέληση να είναι ο critical friend mou έστω και αν ήταν λίγο άκυρη η επιλογή :ρ Μίλησα με τη Μ, χάρηκε τόσο πολύ με τη χαρά μου! Είναι τόσο αληθινη!!! Και το βράδυ βρήκα σ'αυτό το facebook (θα το κόψω το αποφάσισα) μία άλλη συμφοιτήτρια μου... Με ρώτησε πόσα πήρα... Δεν έπρεπε να πω; Γιατί νοιώθω ασχημα απο την ώρα που της το είπα? Και αυτή πήρε αξιόλογο βαθμο... αλλα... Δε ξερω... Απογοητεύτηκε με το δικό της αποτέλεσμα και νοιωθω ότι την ενοχλησε το δικο μου... Γιατι να είμαι τόσο ευαισθητη? Μεχρι που σκέφτηκα ίσως ήταν καλύτερα να παίρναμε το ίδιο, να μην νοιωθει μειονεκτικα!!

Ο Τεο μου μου είπε "στον κ... της ρ.π..." έτσι πρεπει να σκεφτομαι?

Μου φαίνεται the most appropriate answer to the title is ME...Στην τελική... Εγώ πρέπει να αλλάξω..(?)

4 σχόλια:

  1. Ama mi amor! Ma egine etsi prama? Eee, 8a mou ta peis avrio then...

    Egw simfwnw me to Theo (ok, de 8a ekana auti ti fraseologiki epilogi). Na 3ereis omws, oti emeis, oi filoi sou XAIROMASTE AFANTASTOTATA me tis epiteu3eis sou. Kai kata kapoio perado3o tropo, egw nomizw oti xairomai parapanw me ta epiteugmata twn filwn mou, para an itan ta dika mou...

    Cheers mate:P!
    C ya 2moro at the libr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλώς όρισες στην μπλογκόσφαιρα!

    Να μην αγχώνεσαι για τπτ!

    όλα έχουν το σκοπό τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ego xairomai gia sena kai bravo sou. Kai oxi, den prepei na alla3eis esi. Na oxirotheis prepei, giati kakovouloi distixos iparxoun pantou kai panta. Stin teliki omos, o anthropos pou den borei na xarei me ti xara kai tin epitixia enos allou einai mizeros kai distixismenos.
    Oute na skefteis, loipon, n'alla3eis gia xari kapoion tetoion!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. - Marl3naki mu ki egw to idio noiw8w panta!den ine omws oloi etsi...:-/

    - MARINO efxaristwwwwwwwww!!

    - Lalu se efxaristw para poli! exeis dikaio...3erw poia ime kai ime eftixismeni me afto... opotan makria apo mizerous kai distixismenous an8rwpous ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή